آن دسته از دارندگان گوشیها و تبلتهای اپل که 14 آذر اقدام به خرید محصول خود کردند و تا امروز نسبت به ثبت شناسه آن هیچ اقدامی نکردند، از امروز با دستگاه خود خداحافظی کنند.
آن دسته از دارندگان گوشیها و تبلتهای اپل که 14 آذر اقدام به خرید محصول خود کردند و تا امروز نسبت به ثبت شناسه آن هیچ اقدامی نکردند، از امروز با دستگاه خود خداحافظی کنند.