دستور وزیر اقتصاد در خصوص بخشنامه تامین و ارتقاء سلامت نظام اداری

دستور وزیر اقتصاد در خصوص بخشنامه تامین و ارتقاء سلامت نظام اداری

وزیر اقتصاد از معاونین، مدیران عامل بانکها، بیمه ها، سازمانهای تابعه خواست گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها و اقدامات خود در خصوص اجرای دقیق بخشنامه تامین و ارتقاء سلامت نظام اداری را بصورت فصلی (سه ماه) اعلام کنند.

وزیر اقتصاد از معاونین، مدیران عامل بانکها، بیمه ها، سازمانهای تابعه خواست گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها و اقدامات خود در خصوص اجرای دقیق بخشنامه تامین و ارتقاء سلامت نظام اداری را بصورت فصلی (سه ماه) اعلام کنند.