وزیر اقتصاد با اشاره به ضرورت واگذاری اموال مازاد و خروج بانک ها از بنگاه داری، گفت: این موضوع را رئیس جمهور با جدیت دنبال می کند و همواره این موضوع مورد سوال ایشان است.
وزیر اقتصاد با اشاره به ضرورت واگذاری اموال مازاد و خروج بانک ها از بنگاه داری، گفت: این موضوع را رئیس جمهور با جدیت دنبال می کند و همواره این موضوع مورد سوال ایشان است.