ربیعی: بیکاری دهه شصتیها نمیگذارد اشتغالزایی ما حس شود
ربیعی: بیکاری دهه شصتیها نمیگذارد اشتغالزایی ما حس شود
وزیر کار با اعلام اینکه در سال 93 عدهاى رشد را انکار کردند و اکنون نیز اشتغالزایى را انکار مىکنند!، علت نامحسوس بودن اشتغال را بیکار ماندن دهه شصتىها در دهه 80 و انتقال آنها به این زمان ذکر کرد.
وزیر کار با اعلام اینکه در سال 93 عدهاى رشد را انکار کردند و اکنون نیز اشتغالزایى را انکار مىکنند!، علت نامحسوس بودن اشتغال را بیکار ماندن دهه شصتىها در دهه 80 و انتقال آنها به این زمان ذکر کرد.