رییس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه شهرداری تهران اعلام کرده برای ساخت و ساز نیازی به سازنده ذیصلاح نیست، گفت: شهرداری تهران حلقه ساخت و ساز را معیوب کرد.
رییس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه شهرداری تهران اعلام کرده برای ساخت و ساز نیازی به سازنده ذیصلاح نیست، گفت: شهرداری تهران حلقه ساخت و ساز را معیوب کرد.