مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: از ابتدای دی تا امروز کمتر از یک میلیمتر بارش در تهران داشتیم، در آذر ماه هم فقط 3 میلیمتر بارش داشتیم و بسیار کم بود؛ این وضعیت پیش برود قطعا در تابستان دچار مشکل می شویم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: از ابتدای دی تا امروز کمتر از یک میلیمتر بارش در تهران داشتیم، در آذر ماه هم فقط 3 میلیمتر بارش داشتیم و بسیار کم بود؛ این وضعیت پیش برود قطعا در تابستان دچار مشکل می شویم.