مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با اعلام اینکه بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی تاکنون هر کدام 1500 میلیارد تومان در آزادراه هزینه کرده اند، گفت: به ازای ساخت این پروژه، هیچ زمینی در محدوده آزادراه به بنیاد مستضعفان واگذار نمیشود.
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با اعلام اینکه بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی تاکنون هر کدام 1500 میلیارد تومان در آزادراه هزینه کرده اند، گفت: به ازای ساخت این پروژه، هیچ زمینی در محدوده آزادراه به بنیاد مستضعفان واگذار نمیشود.