رئیس اتاق تهران: صدای بخش خصوصی گرفت از بس داد زد

رئیس اتاق تهران: صدای بخش خصوصی گرفت از بس داد زد

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه بخش خصوصی از بس نسبت به سیاست های نادرست داد زده صدایش گرفته است، گفت: ما مدافع واردات نیستیم اما اگر یک قانونی در کشور وجود دارد باید برای همه اجرایی شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه بخش خصوصی از بس نسبت به سیاست های نادرست داد زده صدایش گرفته است، گفت: ما مدافع واردات نیستیم اما اگر یک قانونی در کشور وجود دارد باید برای همه اجرایی شود.