دبیر شورایعالی توسعه صادرات غیرنفتی با ارسال نامهای به استانداران گفت: دستور دهید کلیه مدیران دستگاههای اجرایی استان در راستای اجرای مفاد ماده (18) قانون مقررات صادرات و واردات، از وضع و اخذ هرگونه عوارض بر اقلام و کالاهای صادراتی خودداری کنند.
دبیر شورایعالی توسعه صادرات غیرنفتی با ارسال نامهای به استانداران گفت: دستور دهید کلیه مدیران دستگاههای اجرایی استان در راستای اجرای مفاد ماده (18) قانون مقررات صادرات و واردات، از وضع و اخذ هرگونه عوارض بر اقلام و کالاهای صادراتی خودداری کنند.