آمریکایی‎ها اعلام کردند: «این روش مؤثرترین مدل جنگ با ایران است؛ "کارنسی‌وار"»

آمریکایی‎ها اعلام کردند: «این روش مؤثرترین مدل جنگ با ایران است؛ "کارنسی‌وار"»

«جیمز ریکاردز» در اندیشکده کارنگی صراحتاً اعلام کرد ما با ایران می‌جنگیم، با همین صراحت.

«جیمز ریکاردز» در اندیشکده کارنگی صراحتاً اعلام کرد ما با ایران می‌جنگیم، با همین صراحت.