حدود یک ماه پیش که قیمت سکه یک میلیون و 440هزار تومان شد،بانک مرکزی برای از بین بردن حباب 200هزار تومانی سکه حراج کردعلیرغم حراج چند ده هزار سکه، قیمت در حدود یک میلیون و 400هزار باقی مانده و حباب هچنان باقی است.با این وضع حراج تا کی ادامه می یابد؟
حدود یک ماه پیش که قیمت سکه یک میلیون و 440هزار تومان شد،بانک مرکزی برای از بین بردن حباب 200هزار تومانی سکه حراج کردعلیرغم حراج چند ده هزار سکه، قیمت در حدود یک میلیون و 400هزار باقی مانده و حباب هچنان باقی است.با این وضع حراج تا کی ادامه می یابد؟