وزیر صنعت: سهم دولت از خودروسازها باید صفر شود

وزیر صنعت: سهم دولت از خودروسازها باید صفر شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از اینکه مالکیت دولتی یکی از چالش‌هاش اساسی صنعت خودرو شده، گفت: دولت باید مدیریت و مالکیت خود در شرکت‌های خودروسازی را به صفر برساند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از اینکه مالکیت دولتی یکی از چالش‌هاش اساسی صنعت خودرو شده، گفت: دولت باید مدیریت و مالکیت خود در شرکت‌های خودروسازی را به صفر برساند.