ضعف و ناتوانی خصوصی سازی در مدیریت پرداخت سود سهام عدالت

ضعف و ناتوانی خصوصی سازی در مدیریت پرداخت سود سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی سازی با اذعان به اینکه در مدیریت پرداخت سود سهام عدالت به مشمولین دچار ضعف و ناتوانی هستیم گفت: تعلق سود سهام به مشمولین قطعی است ولی ما همچنان با مصوبه ی سال 1389 هیئت وزیران پیش می رویم و اعتقاد داریم راه خوبی نیست.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اذعان به اینکه در مدیریت پرداخت سود سهام عدالت به مشمولین دچار ضعف و ناتوانی هستیم گفت: تعلق سود سهام به مشمولین قطعی است ولی ما همچنان با مصوبه ی سال 1389 هیئت وزیران پیش می رویم و اعتقاد داریم راه خوبی نیست.