شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد که توسعه فاز 11 پارس جنوبی کاملا مطابق برنامه زمانبندی در حال اجرا است اما در خصوص اینکه چرا مدیرعامل توتال منتظر اجازه امریکاست و یا چرا بعد از گذشت 4 ماه هنوز ساخت سکوها آغاز نشده، به جای پاسخ به فرافکنی روی آورد.
شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد که توسعه فاز 11 پارس جنوبی کاملا مطابق برنامه زمانبندی در حال اجرا است اما در خصوص اینکه چرا مدیرعامل توتال منتظر اجازه امریکاست و یا چرا بعد از گذشت 4 ماه هنوز ساخت سکوها آغاز نشده، به جای پاسخ به فرافکنی روی آورد.