رگولاتور ارتباطی با بیان اینکه تقویت رقابت از طریق آزادسازی و تغییر سازوکارهای تعرفهگذاری و ایجاد سامانههای نظارتی هوشمند انجام میشود، گفت: باید به سمت آزادسازی تعرفهها حرکت کنیم.
رگولاتور ارتباطی با بیان اینکه تقویت رقابت از طریق آزادسازی و تغییر سازوکارهای تعرفهگذاری و ایجاد سامانههای نظارتی هوشمند انجام میشود، گفت: باید به سمت آزادسازی تعرفهها حرکت کنیم.