گدایی برای 45500 تومان
آقای نوبخت اعلام کرده، کسانی که "اعلام نیاز" کنند یارانه می گیرند. آیا این سیاست دولت که قصد حذف نصف مردم ایران از دریافت یارانه را دارد، اجبار مردم به "اظهار گدایی" و مصداق بارز "گداپروری" نیست؟
آقای نوبخت اعلام کرده، کسانی که "اعلام نیاز" کنند یارانه می گیرند. آیا این سیاست دولت که قصد حذف نصف مردم ایران از دریافت یارانه را دارد، اجبار مردم به "اظهار گدایی" و مصداق بارز "گداپروری" نیست؟