توسعه فاز 11 پارس جنوبی ایران در انتظار مجوز آمریکا
توسعه فاز 11 پارس جنوبی ایران در انتظار مجوز آمریکا
خبری از آغاز عملیات ساخت سکوهای فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی نیست و توتال به عنوان رهبر کنسرسیوم توسعه این فاز منتظر پاسخ امریکا برای ادامه حضور در ایران است، آیا با این وجود، پایان آذرماه سال 1399 شاهد آغاز تولید گاز از فاز 11 پارس جنوبی خواهیم بود؟
خبری از آغاز عملیات ساخت سکوهای فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی نیست و توتال به عنوان رهبر کنسرسیوم توسعه این فاز منتظر پاسخ امریکا برای ادامه حضور در ایران است، آیا با این وجود، پایان آذرماه سال 1399 شاهد آغاز تولید گاز از فاز 11 پارس جنوبی خواهیم بود؟