پای شهرداری تهران به مشکلات آنتندهی موبایل کشیده شد
پای شهرداری تهران به مشکلات آنتندهی موبایل کشیده شد
وزیر ارتباطات در جلسهای با مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه مشکلاتشان در زمینه توسعه و ارتقای کیفیت ارتباطات در این حوزه را بررسی کرد.
وزیر ارتباطات در جلسهای با مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه مشکلاتشان در زمینه توسعه و ارتقای کیفیت ارتباطات در این حوزه را بررسی کرد.