سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با آغاز بارندگیها و افت دمای هوا، مصرف گاز در کشور افزایش یافته به گونهای که میزان مصرف خانگی روز جمعه (17 آذر) به بیش از 450 میلیون مترمکعب رسید.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با آغاز بارندگیها و افت دمای هوا، مصرف گاز در کشور افزایش یافته به گونهای که میزان مصرف خانگی روز جمعه (17 آذر) به بیش از 450 میلیون مترمکعب رسید.