وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه کاهش سود تسهیلات در دستور کار شورای پول و اعتبار است، گفت: دولت اصلاً در پی افزایش نرخ ارز نیست و آن را مدیریت میکنیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه کاهش سود تسهیلات در دستور کار شورای پول و اعتبار است، گفت: دولت اصلاً در پی افزایش نرخ ارز نیست و آن را مدیریت میکنیم.