رئیس اتحادیه صادر کنندگان و وارد کنندگان میوه و سبزیجات پاکستان گفت، در طی 6 سال گذشته به دلیل بی میلی دولت ایران به صدور مجوزهای واردات، نارنگی پاکستان نتوانسته به ایران صادر شود.
رئیس اتحادیه صادر کنندگان و وارد کنندگان میوه و سبزیجات پاکستان گفت، در طی 6 سال گذشته به دلیل بی میلی دولت ایران به صدور مجوزهای واردات، نارنگی پاکستان نتوانسته به ایران صادر شود.