20 درصد کل نقدینگی کشور در اختیار مؤسسات غیرمجاز بود
20 درصد کل نقدینگی کشور در اختیار مؤسسات غیرمجاز بود
قائم مقام بانک مرکزی با بیان این که 20 درصد کل نقدینگی کشور در اختیار مؤسسات غیرمجاز بود که آنها در بازارهای مختلف ارز، خودرو و مسکن وارد می شدند گفت: برای برخورد با این موسسات از حمایت شورای عالی امنیت ملی و مصوباتش برخورداریم.
قائم مقام بانک مرکزی با بیان این که 20 درصد کل نقدینگی کشور در اختیار مؤسسات غیرمجاز بود که آنها در بازارهای مختلف ارز، خودرو و مسکن وارد می شدند گفت: برای برخورد با این موسسات از حمایت شورای عالی امنیت ملی و مصوباتش برخورداریم.