نایب رییس اتاق تهران گفت: درسال گذشته حدود 40 میلیون دلار مبلمان از کشورمان صادر شد که در مقایسه با ظرفیت بالای این صنعت در کشورمان رقم ناچیزی به حساب میآید.
نایب رییس اتاق تهران گفت: درسال گذشته حدود 40 میلیون دلار مبلمان از کشورمان صادر شد که در مقایسه با ظرفیت بالای این صنعت در کشورمان رقم ناچیزی به حساب میآید.