دست ادارات دولتی برای استخدام بی ضابطه نیروهای قراردادی بسته شد + سند
دست ادارات دولتی برای استخدام بی ضابطه نیروهای قراردادی بسته شد + سند
با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، به کارگیری نیروهای با قرارداد کارمعین در ادارات دولتی منوط به موارد کاملا ضروری شد.
با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، به کارگیری نیروهای با قرارداد کارمعین در ادارات دولتی منوط به موارد کاملا ضروری شد.