تداوم حضور دولت در مدیریت شرکتهای سبد سهام عدالت تا زمان آزادسازی

تداوم حضور دولت در مدیریت شرکتهای سبد سهام عدالت تا زمان آزادسازی

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: «دستگاه‌های اجرائی ‌که تا قبل از واگذاری، مسئولیت اعمال مالکیت و مدیریت شرکتهای سرمایه‌پذیر سهام عدالت را بر عهده داشته‌اند، صرفا تا زمان آزاد‌سازی این سهام به عنوان نماینده دولت در این شرکتها تعیین شده‌اند».

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: «دستگاه‌های اجرائی ‌که تا قبل از واگذاری، مسئولیت اعمال مالکیت و مدیریت شرکتهای سرمایه‌پذیر سهام عدالت را بر عهده داشته‌اند، صرفا تا زمان آزاد‌سازی این سهام به عنوان نماینده دولت در این شرکتها تعیین شده‌اند».