نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران: امید حل مشکلات با برجام واهی بود

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران: امید حل مشکلات با برجام واهی بود

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه امیدها به برجام واهی بود، گفت: وضع اقتصاد رو به بهبود است اما قانع کننده نیست.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه امیدها به برجام واهی بود، گفت: وضع اقتصاد رو به بهبود است اما قانع کننده نیست.