ایران تا پایان 2018 صادرکننده ال ان جی می‌شود

ایران تا پایان 2018 صادرکننده ال ان جی می‌شود

موسسه بی ام آی ریسرچ اعلام کرد، ایران احتمالا اولین محموله ال ان جی خود را در پایان سال 2018 صادر خواهد کرد.

موسسه بی ام آی ریسرچ اعلام کرد، ایران احتمالا اولین محموله ال ان جی خود را در پایان سال 2018 صادر خواهد کرد.