به جای پرداخت وام به زلزله‌زدگان، پیمانکار خاطی را ملزم به بازسازی کنید!

به جای پرداخت وام به زلزله‌زدگان، پیمانکار خاطی را ملزم به بازسازی کنید!

یک فرد با سختی فراوان توانسته یک سرپناه را برای فرزندانش فراهم کند و در خوشبینانه‌ترین حالت باید قریب به 12 سال هم قسط وام مسکن را پرداخت کند با این وصف آیا رواست که حالا که خانه نوسازش بر اثر زلزله ویران شده دوباره بخواهد وام بگیرد تا خانه‌اش بسازد؟

یک فرد با سختی فراوان توانسته یک سرپناه را برای فرزندانش فراهم کند و در خوشبینانه‌ترین حالت باید قریب به 12 سال هم قسط وام مسکن را پرداخت کند با این وصف آیا رواست که حالا که خانه نوسازش بر اثر زلزله ویران شده دوباره بخواهد وام بگیرد تا خانه‌اش بسازد؟