اردکانیان: هفته ای دو بار برای ساماندهی بدهی وزارت نیرو لابی می کنم
اردکانیان: هفته ای دو بار برای ساماندهی بدهی وزارت نیرو لابی می کنم
وزیر نیرو با اشاره به بدهکاری 30 هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو به بخش های خصوصی و دولتی گفت: هفته ای دوبار در این خصوص با بخش های مختلف دولت لابی می کنم تا این بدهی کلان ساماندهی شود.
وزیر نیرو با اشاره به بدهکاری 30 هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو به بخش های خصوصی و دولتی گفت: هفته ای دوبار در این خصوص با بخش های مختلف دولت لابی می کنم تا این بدهی کلان ساماندهی شود.