مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پس از تقدیم استعفای خود به علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیامی خطاب به بازنشستگان، ضمن مروری بر عملکرد خود در سه سال گذشته، حل مشکلات بازنشستگان را نیازمند پیگیریهای مستمر دانست.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پس از تقدیم استعفای خود به علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیامی خطاب به بازنشستگان، ضمن مروری بر عملکرد خود در سه سال گذشته، حل مشکلات بازنشستگان را نیازمند پیگیریهای مستمر دانست.