عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از وابستگی صنعت نفت به خارج گفت: سابقه شرکت ملی نفت ایران از توتال و شل خیلی بیشتر است. اما ما بعد از 108 سال هنوز وابسته هستیم و امروز می گوییم که باید آی پی سی نوشته شود و توتال را بیاوریم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از وابستگی صنعت نفت به خارج گفت: سابقه شرکت ملی نفت ایران از توتال و شل خیلی بیشتر است. اما ما بعد از 108 سال هنوز وابسته هستیم و امروز می گوییم که باید آی پی سی نوشته شود و توتال را بیاوریم.