رئیس اتحادیه نانوایان تهران درباره اینکه برخیها نول آرد را جدا و به قنادیها به قیمت گزاف میفروشند،گفت: 40 درصد گندم خریداری شده برای تولید آرد،درجه 3 است،همچنین اگر یک نانوایی لواش؛روزانه 3هزار نان پخت کند ماهانه 20میلیون تومان نان میفروشد، ولی...
رئیس اتحادیه نانوایان تهران درباره اینکه برخیها نول آرد را جدا و به قنادیها به قیمت گزاف میفروشند،گفت: 40 درصد گندم خریداری شده برای تولید آرد،درجه 3 است،همچنین اگر یک نانوایی لواش؛روزانه 3هزار نان پخت کند ماهانه 20میلیون تومان نان میفروشد، ولی...