همه پول فروش نفت را می‌گیریم/ برنامه‌ریزی برای داخلی سازی پمپ های نفتی

همه پول فروش نفت را می‌گیریم/ برنامه‌ریزی برای داخلی سازی پمپ های نفتی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه "همه پول فروش نفت را می گیریم"، گفت: ورود جدی به داخلی سازی پمپ های مورد استفاده در صنعت نفت داشته ایم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه "همه پول فروش نفت را می گیریم"، گفت: ورود جدی به داخلی سازی پمپ های مورد استفاده در صنعت نفت داشته ایم.