نظر اردکانیان در باره "جنگ آب"/ از عطش برای همبستگی استفاده کنیم + فیلم

نظر اردکانیان در باره "جنگ آب"/ از عطش برای همبستگی استفاده کنیم + فیلم

گزینه پیشنهادی وزارت نفت گفت: کم آبی داریم ولی باید قادر باشیم از عطش هم به عنوان یک عامل برای نزدیکی بیشتر، همبستگی بیشتر و همکاری بیشتر استفاده کنیم.

گزینه پیشنهادی وزارت نفت گفت: کم آبی داریم ولی باید قادر باشیم از عطش هم به عنوان یک عامل برای نزدیکی بیشتر، همبستگی بیشتر و همکاری بیشتر استفاده کنیم.