نظر اردکانیان در باره "جنگ آب"/ از عطش برای همبستگی استفاده کنیم + فیلم
نظر اردکانیان در باره "جنگ آب"/ از عطش برای همبستگی استفاده کنیم + فیلم
گزینه پیشنهادی وزارت نفت گفت: کم آبی داریم ولی باید قادر باشیم از عطش هم به عنوان یک عامل برای نزدیکی بیشتر، همبستگی بیشتر و همکاری بیشتر استفاده کنیم.
گزینه پیشنهادی وزارت نفت گفت: کم آبی داریم ولی باید قادر باشیم از عطش هم به عنوان یک عامل برای نزدیکی بیشتر، همبستگی بیشتر و همکاری بیشتر استفاده کنیم.