نخستین جلسه هیئت واگذاری در دولت دوازدهم تشکیل شد

نخستین جلسه هیئت واگذاری در دولت دوازدهم تشکیل شد

پس از ماه‌ها توقف سرانجام نخستین جلسه هیئت واگذاری در دولت دوازدهم روز گذشته تشکیل شد.

پس از ماه‌ها توقف سرانجام نخستین جلسه هیئت واگذاری در دولت دوازدهم روز گذشته تشکیل شد.