عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: عدم پرداخت مطالبات ظلم فاحش درحق کشاورزانی است که محصول تولید کردهاند و آن را در اختیار دولت قرار دادهاند، ولی طلب خود را نگرفته اند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: عدم پرداخت مطالبات ظلم فاحش درحق کشاورزانی است که محصول تولید کردهاند و آن را در اختیار دولت قرار دادهاند، ولی طلب خود را نگرفته اند.