زیان 150 میلیارد تومانی ناشی از بی‌نظمی در واردات بنزین

زیان 150 میلیارد تومانی ناشی از بی‌نظمی در واردات بنزین

معاون وزیر نفت با اشاره به زیان 150 میلیاردتومانی ناشی از بی نظمی در واردات بنزین خواستار راهکاری سریع برای برنامه ریزی درست برای واردات بنزین و هماهنگی بین پخش، واردات و توزیع بنزین شد.

معاون وزیر نفت با اشاره به زیان 150 میلیاردتومانی ناشی از بی نظمی در واردات بنزین خواستار راهکاری سریع برای برنامه ریزی درست برای واردات بنزین و هماهنگی بین پخش، واردات و توزیع بنزین شد.