وزیر راه و شهرسازی با بیان این که ایجاد بندر شهید رجایی باعث از بین رفتن شبکه بین المللی تجاری در جنوب کشور شد، گفت: جایگاه شهروند را به یک عنصر یارانه بگیر تنزل دادیم که سهم خود را از خزانه دولت می گیرد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که ایجاد بندر شهید رجایی باعث از بین رفتن شبکه بین المللی تجاری در جنوب کشور شد، گفت: جایگاه شهروند را به یک عنصر یارانه بگیر تنزل دادیم که سهم خود را از خزانه دولت می گیرد.