درخواست واردکنندگان برای اختصاص ارز مبادله‌ای به موبایل با اجرای رجیستری

درخواست واردکنندگان برای اختصاص ارز مبادله‌ای به موبایل با اجرای رجیستری

رئیس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت با اشاره به اجرای طرح رجیستری از 28 مهرماه گفت: از 3 مهرماه که اعطای ارز مبادله ای برای واردات تلفن همراه  متوقف شده نگرانی‌هایی را در سطح بازار به وجود آورده است.

رئیس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت با اشاره به اجرای طرح رجیستری از 28 مهرماه گفت: از 3 مهرماه که اعطای ارز مبادله ای برای واردات تلفن همراه  متوقف شده نگرانی‌هایی را در سطح بازار به وجود آورده است.