کارگران "ایران سوئیچ" 6 ماه حقوق نگرفتند/ کارخانه در مرز تعطیلی است

کارگران "ایران سوئیچ" 6 ماه حقوق نگرفتند/ کارخانه در مرز تعطیلی است

عضو هیأت مدیره کانون شورای اسلامی کار استان تهران گفت: کارخانه "ایران سوئیچ" که پیشتر 330 کارگر داشت، با وخیم شدن اوضاع شرکت و رکود حاکم، تعداد کارگرانش به 48 نفر کاهش یافت که این تعداد هم شش ماه حقوق نگرفتند.

عضو هیأت مدیره کانون شورای اسلامی کار استان تهران گفت: کارخانه "ایران سوئیچ" که پیشتر 330 کارگر داشت، با وخیم شدن اوضاع شرکت و رکود حاکم، تعداد کارگرانش به 48 نفر کاهش یافت که این تعداد هم شش ماه حقوق نگرفتند.