تجمع دوباره بازنشستگان فولاد مقابل ساختمان ریاستجمهوری
تجمع دوباره بازنشستگان فولاد مقابل ساختمان ریاستجمهوری
جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد صبح امروز؛ سهشنبه18 مهر ماه 96 برای چندمین بار مقابل نهاد ریاستجمهوری حاضر شدند و علت اعتراض آنها معوقات حقوق و عدم توجه به بحث بیمه ای آنها بود.
جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد صبح امروز؛ سهشنبه18 مهر ماه 96 برای چندمین بار مقابل نهاد ریاستجمهوری حاضر شدند و علت اعتراض آنها معوقات حقوق و عدم توجه به بحث بیمه ای آنها بود.