آفیس 2007 بازنشسته میشود شرکت مایکروسافت قصد دارد در هفته آینده، آفیس 2007 را بازنشسته کند. شرکت مایکروسافت قصد دارد در هفته آینده، آفیس 2007 را بازنشسته کند.