شورای عالی اصل 44 با قید در صورتی که بهای سهام مشمولین در یک مهلت زمانی تسویه نشود آنان را از تعلق بقیه سهام عدالت تلویحاً محروم کرده است، آیا با مصوبه یک شورا در یک تبصره می شود مالکی را از حق مالکیت با عنوان تعلق نمی گیرد محروم کرد؟
شورای عالی اصل 44 با قید در صورتی که بهای سهام مشمولین در یک مهلت زمانی تسویه نشود آنان را از تعلق بقیه سهام عدالت تلویحاً محروم کرده است، آیا با مصوبه یک شورا در یک تبصره می شود مالکی را از حق مالکیت با عنوان تعلق نمی گیرد محروم کرد؟