رئیس سازمان خصوصی سازی درخصوص پیامکهای ارسالی توسط این سازمان خصوصیسازی مبنی بر تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان اذعان داشت: مشمولان در صورت تمایل میتوانند اقدام به تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت خود کنند و در این زمینه اجباری نیست.
رئیس سازمان خصوصی سازی درخصوص پیامکهای ارسالی توسط این سازمان خصوصیسازی مبنی بر تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان اذعان داشت: مشمولان در صورت تمایل میتوانند اقدام به تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت خود کنند و در این زمینه اجباری نیست.