یک بانکدار ارشد ایرانی گفت، تعداد بانک های فعال در ایران باید در طی 6 سال آینده حداقل نصف شود و برای نوسازی صنعت بانکداری ایران باید تعدادی از بانک های ایرانی تعطیل و ادغام شوند.
یک بانکدار ارشد ایرانی گفت، تعداد بانک های فعال در ایران باید در طی 6 سال آینده حداقل نصف شود و برای نوسازی صنعت بانکداری ایران باید تعدادی از بانک های ایرانی تعطیل و ادغام شوند.