وزیر اقتصاد: آذرآب و هپکو را سازمان خصوصیسازی واگذار نکرده/ خصوصیسازی: ما واگذار کردیم
وزیر اقتصاد: آذرآب و هپکو را سازمان خصوصیسازی واگذار نکرده/ خصوصیسازی: ما واگذار کردیم
در حالی که وزیر اقتصاد میگوید مشکلات و مسایل پیش آمده مربوط به "آذرآب" و "هپکو" را نباید به حساب خصوصیسازی بنویسیم و این دو شرکت توسط سازمان خصوصی سازی واگذار نشده است، مدیران این سازمان از تلاشهای خود برای نجات این واگذار دفاع میکنند.
در حالی که وزیر اقتصاد میگوید مشکلات و مسایل پیش آمده مربوط به "آذرآب" و "هپکو" را نباید به حساب خصوصیسازی بنویسیم و این دو شرکت توسط سازمان خصوصی سازی واگذار نشده است، مدیران این سازمان از تلاشهای خود برای نجات این واگذار دفاع میکنند.