رئیس انجمن صنفی کارگران کورهپزخانههای استان تهران با بیان اینکه فعالیت کورهپزخانهها به یکهفتم فعالیت رسیده است، گفت: در سه سال گذشته حدود 35هزار نفر در کورهپزخانهها فعالیت میکردند اما اکنون این رقم به پنجهزار نفر رسیده است.
رئیس انجمن صنفی کارگران کورهپزخانههای استان تهران با بیان اینکه فعالیت کورهپزخانهها به یکهفتم فعالیت رسیده است، گفت: در سه سال گذشته حدود 35هزار نفر در کورهپزخانهها فعالیت میکردند اما اکنون این رقم به پنجهزار نفر رسیده است.